Rakentamassa kotitreenien tulevaisuutta inWell:in kanssa

Kasvutarina

Sanna aloitti hänen online-treenivalmentamisen itsekseen ja homma lähti vauhtiin menestyksekkäästi. Hän lähetti treenivideoilla varustettuja sähköposteja viikoittain ja laskutti tilaajia manuaalisesti kuukausittain. Tämä toimi hyvin muutaman asiakkaan kanssa, mutta suosion kasvaessa kävi palvelun pyörittäminen tehokkaasti lähes mahdottomaksi. Tällöin otti Sanna meihin yhteyttä ja istuimme yhdessä pöydän ääreen, purimme palvelun osiin ja aloimme suunnittelemaan, miten voisimme automatisoida prosessia ja tehdä palvelun helpommaksi sekä asiakkaalle ja Sannalle. Lopputuloksena syntyi idea online-sovelluksesta.

Ekstra-askeleita

Teimme kaiken mitä sovellukselta sopiikin odottaa, perustaen samalla kaiken siihen, mitä Sanna jo aiemmin teki: viikoittaiset treeniohjelmat, kurssit, treenikirjastot ja niin edelleen. Pelkästään tämä olisi ollut jo paljon. Pisteenä iin päälle lisäsimme ympäristön, jossa asiakkaat voivat katsella omia tilastojaan, saavuttaa uusia tasoja ja pysyä motivoituneena uniikin inWell Sykkeen avulla.

Jäsenyydet Stripe-palvelun voimalla

Pois ovat jääneet päivät, kun asiakkaita piti laskuttaa manuaalisen työn kautta. Kestotilausmallissa, jossa maksu laskutetaan automaattisesti kortilta, käyttäjillä on täysi kontrolli. He voivat perua, vaihtaa, päivittää tilauksensa, tai lunastaa ilmaisaikaa inWell -kolikoilla. Tämä kaikki onnistuu ottamatta yhteyttä asiakaspalveluun. Tämä on juuri niin helppoa kuin sen pitääkin olla.

Kauniit viikkokirjeet

Vastaanottaessa viikottaista sähköpostia, on hyvin tärkeää, että lähettäjä on helposti tunnistettavissa. Siispä suunnittelimme huolella viikkokirje-, salasanan nollaus- ja muut sähköpostit, jotka kaikki käyttävät samaa tyyliä kuin itse sovellus.

Ninjamilaiset ratkovat ongelmia hyvällä menestyksellä ja heidän asiakaspalvelunsa on hyvin joustavaa. 😊👍

Sanna - inWell

Pyöriikö mielessäsi startup-idea?‍

Otahan yhteyttä ja mietitään yhdessä, mitä tehdä!‍

Ota yhteyttä‍